15/8 Marknad och minnen

Trots det dåliga vädert tog vi oss till Anderslöv för att gå på marknad. Vi hade två timmar att spendera där och eftersom det bara tar 15 minuter att gå igenom så visade jag Roger mitt barndomshem. En av de som bor där var ute så hon sa att jag fick gå in och kolla. Det var verkligen snällt av henne! Jag blev nästan gråtfärdig när vi började gå upp mot trädgården, saknar verkligen det fina huset. Tyvärr blev det inga bilder för jag var helt till mig och glömde det plus att kameran hade dåligt batteri.
Hann ta en bild precis innan bussen kom
Anderslövs marknad


Nu blir är det bara massa bra på TV 2x Simpsons, 2x Family guy och massa UFC!

God kväll!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Du har fotograferat Klas pappa och systrar :)

2009-08-17 @ 16:39:31
URL: http://glannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback