Borta bra..

I går åkte jag, Roger, mamma, David och Freja till Burlövs center. Vi skulle egentligen till Ullared men på grund av vädert fick vi hålla oss lite nämre hem.
Vi fick inhandlat de sista julklapparna och jag fick en tidig julklapp av min älskling, ett par vinterskor på Scorett! Så skönt med ett par ordentliga skor.
Han köpte även ett par lila högklackade skor till mig men dom ligger hemma.

Jag och Freja åkte till Sanna i Åstorp efter shoppingturen och fick vänta en hel timme i Malmö på grund av de sena tågen. Vi var framme i Åstorp så sent som klockan halv elva på kvällen så det blev lite tv tittande sen sängen.

I morse vaknade vi sjukt tidigt! Klockan åtta! :O

Det har varit full fart hela dagen med bakning och bus. Vi har lagat pepparkakscheesecake, risgrynsgröt och kola.
Vi har sett flera avsnitt av "Tom Traktor" och sett filmen om racerbilen Rorri tre gånger och Pettsson och Findus en gång, lek med Duplo och massa annat! trött är vi :)

Bilderna från våra äventyr får jag lägga upp är jag har kommit hem. Vi åker hemåt i morgon kväll efter allt firande och då ska jag pussa och krama de två jag älskar mest, Roger och Shakira! Och självklart öppna julklappar en gång till :)

Saknar dom såååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback