Läs inte bloggarna då!

Jag förstår mig inte på folk som bara klagar på andras bloggar, syftar på Kissies.

Jag väljer att inte gå in på bloggar som jag inte gillar eftersom jag inte vill gynna folk som jag inte tycker om.
Jag läser Kissies blogg ibland men jag tycker faktiskt att hon är sjukt rolig! kollar kanske en gång i veckan på den.
Folk klagar konstant på henne! Men va fan gör dom då där inne?! Hon verkar bli rik på att folk är idoiter och bara klagar.  Hon bara sitter och garvar åt dom, med all jävla rätt!
Jag kan inte heller mycket mer än skratta åt dom stackars asen :)

Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten

hej sötis, tittar in o gillar det jag ser. Om du gillar mig o min blogg, kanske vi

kan följas åt via bloglovin? .. så vi inte tappar bort varann i blogvimlet? =)

2009-07-21 @ 16:03:14
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: karolin

Haha! Jag hålller med!

2009-07-21 @ 19:36:50
URL: http://glannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback