Måndag 29/6

På vägen hem från jobb såg jag en männsika nästan på toppen av Turning Torso! Han hängde där i bara lina!
Ser ni honom?Ser ni honom?

Väl hemma tog jag med Shakira ut för att möta Roger och sen vandra "stan".
Shakira badade i sjöormen på torget och sen kollade vi in kalkonerna i parken.
Shakira badar i sjöormenHon badarShakira gräver efter en fenaKalkonerna i stadsparken

På kvällen Sandra  till Trelleborg för att ta lite ledigt från Malmö. Jag gick ner till A9 efter maten för att umgås ta en drink med henne och AC. Efter det följde hon med mig hem för en runda Guitar Hero Metallica. Kick ass!
Sandra och min daiquiri

Kommentarer
Postat av: Karolin

Det kanske var min bror.. Han putsar förnster där :)

2009-07-03 @ 18:31:16
URL: http://glannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback