Det händer grejor!

Vi segade enda fram till kl 14.45 då vi äntligen orkade ta oss ner till stan.
Det var fullt liv och det stod fina bilar på gågatan men vi hade nog missat en del.

Vi stannade på systrar och bönor för att äta lite, jag tog en god sallad och Roger tog pannkakor.


Det fick gå snabbt för 15.45 skulle jag ta bussen till jobb.
Väl där verkade som det skulle bli en lugn kväll men tjii fick vi.
Bussarna hem gick ju självklart som en söndag men det tänkte inte jag på. 146:an till Trelleborg går då bara en gång i timmen och jag kom 6 minuter efter att en hade gått så jag tog bussen till Svedala för att sedan åka vidare med mamma till Trelleborg. Tack, mamma!
Hemma satt Roger, Jörgen och hans flickvän, Linda. Vi spelade Guitar Hero Metallica tills vi klnappt kunde se något längre sen tog vi Shakira med oss och följde dom en bit hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback