Katastof!

Fy satan vad det blåser idag!
Nej, jag tycker faktiskt inte att det är så farligt, jag har bara rätt kläder för detta väder, gummistövlar och regnjacka!
När jag stod och förberedde på jobb idag kom det ett bud med en hjärtballong och en bukett underbara rosor! Vi firar halvårsdag i morgon men jag ska inte jobba då och Roger tycker att det är roligare att skicka hit än hem. Nu vill jag ju bara hem och vara med honom hela dagen juuu!
Han hade redan avslöjat överraskingen men jag trodde att han avbokade den eftersom man inte kunde ändra datumet så sent som i går.  Tji fick jag! Glad blev jag iaf!
Älskar!

Kommentarer
Postat av: Adele

Jaa, de var riktigt fina blommor oxå :)



Haha, vi borde ha en lista ( att göra när det inte finns något att göra på att göra-listan )



... :)

2009-06-12 @ 15:44:09
URL: http://vartnyahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback