Midsommar!

Igår var vi nere i stan och handlade lite behövliga grejor, smink.
Jag fick en mascara av Roger bara för att det är blåbär i den och så fick jag en parfym, Burberrys "Touch".
Lumines Bluberry mascara och burberrys TouchJag vet jag har värdlens sämsta mobil som jag använder som kamera!

Idag blir det åka av!
Vi håller på att göra oss i ordning för om en timme ska vi spela brännboll och kubb med vännerna som vi också ska tillbringa kvällen med!
Shakira sitter och njuter av midsommarsolen på bordet Midommarstången och festen i Östervängsparken
Det dåliga vädert kom som tur var när vi var på väg hem från parken men när det sen var dags för festen så sken solen!
Kvällen blev verkligen lyckad även om vi var tvugna att gå ganska tidigt, kl 23, eftersom Shakira hade varit ensam sedan 17. Kajsa skötte fotograferingen så jag hoppas att jag kan sno hennes bilder och lägga upp här snart.
Så Kajsa, HEJ!, du får gärna lägga upp bilderna på Facebook till oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback