En dag på stan

Lördagen började med att vi åkte till Malmö för att byta min skor. Denna gången valde jag att  köpa en korsett och ett parasol istället för att ta ett par nya, fast jag fick lägga in en hundring extra. Köpte även en söt baddräkt med seglar stuk inne på Lindex.
När jag åkte till jobb åkte Roger hem för att göra sig i ordning inför kvällen och gå ut med vovven. Kvällen spenderade vi sen på Jägesro där det var en mindre rockfestival, Life Style Merchandise. Där kollade vi på lite kläder, tog några öl, käkade och mös. Tyvärr kunde vi inte stanna och festa på Distorition eftersom vi skulle upp tidigt dagen efter.
Röd korsett köpt på shock


Kommentarer
Postat av: jossan

hejhej! ^^ allt bra? :) svara gjärna på frågan : om du har ätit några jordgubbar under året? i inlägget "Årets första jordgubbar!" :),då skulle du göra mig jätte glad! :D

kram

2009-05-04 @ 16:06:21
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback