Inflyttningsfest

Lägenheten är inte färdig än men vi tänker ändå ha inflyttningsfesten på fredag.

Jag läste att en inflyttningsfest ska hållas när man inte är helt klar, gärna med ouppackade lådor. Jag tycker ändå att man ska ha lite ordning så det blir jättebra.


Den ultimata inflyttningsfesten hade vi tänkt oss, hur nu den är.

Vi tänker bjuda på lite tilltugg och dricka men jag vet inte riktigt vad som uppskattas mest så vi ska finslipa lite på vad det blir. Jag vill egentligen bjuda på en elegant välkomstdrink men har inte riktigt de glasen till det. Jag har två martini glas och ett  glas, det räcker tyvärr inte till 30 personer.
Sen ska jag även ge mig på att baka något, kanske muffins.
daiquiri och martini

Jag har fortfarande inte hittat vad jag ska ha på mig på fredag!


Kommentarer
Postat av: Karolin

Hur vill du att glasen ska se ut? Kanske kan fixa några.. :)

2009-05-20 @ 09:29:12
URL: http://glannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback