Denna dagen

Ja fy fan! den började tidigt, så tidigt som tjugo i sju! Poppe, pappas ena hund, skulle vara hos flle gå snabbtrisören, i Svedala, klockan 8 i morse och jag ställde upp med att ta dit honom. Jag trodde att det skulle gå snabbt så jag gick inte ut med Shakira på morgonkvisten utan tänkte att jag hann tillbaka men icke! Han ska vara klar klockan ett så mamma får hämta honom. Nu är jag hemma igen och Shakira fick sin morgonpromenad för ett tag sen.


Karolin!
Tack för kommentaren!
Kommer du att gå in på din blogg fortfarande så att man kan svara till den?

Kommentarer
Postat av: Karolin

Haha ja jag går in med gämna mellanrum och chackar läget :)

2009-11-12 @ 15:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback