Så blev det!

I Malmö blev det bara en julklapp, en julstjärna och tapeten till garderoben blev beställd.
Vi fick dock en lite överraskning när vi skulle beställa tapeten. På 50-talet var det standard med 6,5 meter långa tapetrullar och nu är det tio meter som är standard så vi fick köpa två och då blev det genast lite dyrt med tanke på att en rulle kostar 300 kronor.


Ikeaturen började med en runda på Ilva där vi hittade en bäddsoffa som vi ska beställa lite senare.
Där fanns också sjukt fina tavlor av Coco Electra, en tatuerare, men tyvärr gillar inte Roger dom.
Kolla så vackra!
Coco ElectraCoco Electra


Vår shoppinglista på Ikea var liten, batterier och doftljus, men det blev ju självklart mycket mer!
Ikea shoppingBlomma och kruka från Ikea

Jag började direkt med att sätta upp saker och jag har även börjat julpynta! Jag kan verkligen inte hålla mig längre, älskar det!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Din kreativitet flödar, det är häftigt! Mamma

2009-11-18 @ 12:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback