Cilit BANG, vilken kväll!

Turen i Malmö var snabb och enkel, det blev en klänning, en skjorta och ett par skor för min del.
Batteriet var slut på min kamera så tyvärr blev det inga bilder. Eller jo, jag tog några med mobilen men jag orkar inte koppla in den, jobbig :P

Kvällen var super med middag hos Ermin och Nermina, stackars tösen hade skurit sig i handen så att hon har fått sy.
Lenni och Louise var också där med söta lilla Neo, han har blivit större och mycket roligare nu när han kan vara med lite mer.

Neo, Louise och NerminaRoger, Lenni och ErminJagNermina och LouiseRoger och LenniNermina och RogerLenniErmin med gigantisk finlandia!Roger och ErminJagStackars tösLenni och Ermin
Efter diskusionen om Cilit Bang var det ett väl använt ord av Ermin under kvällen, Lenni blev bara rödare och rödare om kinderna och Ermins Finlandia är nog den största jag sett :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilka fina bilder ! :-)

2009-10-31 @ 20:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback