Jag lurade Roger!

I dag har jag varit på stan för att göra lite mystery shopping :) På Telenor skulle jag låtsas att jag var intersserad av ny telefon och abonnemang och på Expert skulle jag vara på jakt efter en ny dator. Jag handlade inget av det men det blev ett par vantar, leggings och nya mjukisbyxor, eftersom mina ligger i tvätten.

När jag var på väg hem skrev jag till Roger att det blev lite shopping och drog till med att jag hade köpt en ny bärbar dator på avbetaling, den kostade ju bara 4500 kronor och var så söt!

Hans svar var: "Hade det inte varit billigare att låna dom pengarna av mig?"

Men jag är inte så dum att jag går och handlar för pengar jag inte har, alltså ingen ny dator...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback