10/9 tre sorters dofter

Jag och Shakira har precis cyklat och hämtat biljetterna tiill Pablo Fransisco!
Vi hade helt glömt bort dom så nu blev det helt plötsligt stressigt!

Det blev till att baka lite också. Muffins, äpplekaka och en potaitsgratäng innan Roger kom hem :)
När jag stod mitt uppe i baket visade sig att jag saknade lite ingredienser, då hade jag redan varit i affären en runda för att handla mjöl. Så jag fick cykla ner och handla smör och mjölk, tio minuter tog det :)

Muffins, smulpaj och potatisgratängMuffinsMuffins
Pajen ser bränd ut men det är kanel och gratängen är efter vi har ätit.

9/9
Efter middagen så gick jag och Roger till J och Ls lägenhet för att fixa lite.
Jag målade lite och Roger spacklade. Vi hann tyvärr inte med så mycket eftersom det blev mörkt och vi inte hade någon lampa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback