Här igen!

Lördag 19/9
Började med renovering.
På kvällen åkte jag till Malmö för att besöka mina kära vänner på N3 i Västra hamnen och Roger gick på fest hemma hos Johan.
1 liter Asahi
2 liter Asahi, öl!
Tack Adele!
Söndag 20/9
Även denna dagen börjdae med renovering, nu känns det verkligen som vi kommer någonstans. alla snickerier i vardagsrummet är färdiga och det är bara ett rum som ska spacklas en gång till.

Måndag 21/9
Jag vaknade av att det knackade på dörren halv nio i morse, det var postbud med Roger nya jeans :)
Rogers nya jeans
Nu är jag här och spelar lite och om två timmar ska jag på intervju och kanske få provjobba lite.


Kommentarer
Postat av: Adele

hihih, ölen är 2 LITER :D:D

2009-09-21 @ 17:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback