Svar på en kommentar

Jag tycker att valpar är för egoister men när jag var 11 år så hade jag inte insett det än.
Jag var 11 år! kom igen!
Varför glömmer du alltid att tänka innan ni kommenterar?
Ja, jag antar att det är samma idot som skriver detta som sist.

Och att det ska vara dubbelmoral att vara vegetraian och bära päls!
Har jag sagt att jag är vegetarian för djurens skull?
Jag äter ju inte pälsen eller djuren som bar den innan.


Och var så här står jag när det gäller päls!
Min första päls fick jag av min pappa, den hade nog aldrig kommit ut ur det rummet om det inte var för mig.
Jag skulle aldrig få för mig att köpa ny päls och gynna det.
Vad är det mest synd om?
En päls som ligger och skräpar eller en päls som i stället visas upp för att den är vacker?

Skulle ni göra en skinnjacka av mig hade jag blivit mycket gladare om någon bar upp den istället för att låta den ligga i ett mörkt rum helt ensam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback