Bye bye hell hole!

I dag ska även jag säga upp mig, sen har vi bara en månad kvar att jobba.
Om en månad beger vi oss 20 mil härifrån för att söka lyckan i FALKENBERG!
Ja, vi ska äntligen lämna Trelleborg, skithålan!

Roger fick ett jobberbjudande som helt enkelt är bättre än det han hade på Syd måleri.
Jag är inte den som är den så jag blir ju bara glad över att vi ska få slippa Trelleborg.

Falkenberg ligger utanför Göteborg! Jag har kollat på lite bilder och fy fan va fint det e!

Så nu ska vi sälja lägenheten här och antagligen köpa hus i Falkenberg. Hittar vi inget bra så får vi ta det vi får så länge.
Nu är jag alltså på samma plats igen, jobbsök!
Falkenberg

Kommentarer
Postat av: Anonym

APRIL APRIL

2010-04-01 @ 23:00:35
Postat av: ..

du menar han ska sälja SIN lägenhet och Han ska köpa hus

2010-04-02 @ 12:19:39
Postat av: Sanna

Dede.. gå å göm dig någonstans!

2010-04-02 @ 23:30:00
Postat av: Anonym

HAHAHAHAAHA lol ovan, kolla ni upp ip nr eller? och vill du skicka det ip nr som hon skrivit från till mig.

krams

2010-04-04 @ 12:18:12
URL: http://bettybooze.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

haha inte snällt att luras så! jag har haft det bra. har jobbat lite och igår var jag ute och skakade rumpa i malmö. så idag är jag typ död. har ni haft en mysig påskhelg? (: har saknat dig i "bloggvärlden" bejb ;)

2010-04-04 @ 17:20:35
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback