Nyinkommet

Älsklingen och jag åkte till Malmö idag för att handla lite kläder, tyvärr var det bara jag som fick med mig något hem. Jag köpte en klänning och en pennkjol, Roger köpte inget.
Här får ni även en bild på de två klänningarna som jag köpte för några veckor sedan. Dock får ni ingen bild på pennkjolen eftersom jag inte hade någon bra galge till den.
Klänning i klassisk modellUnderbara 50-tals inspirerade klänningar
Jag måste bara säga att jag HATAR "college-trenden"! Jag köpte min första underbaring för väldigt många år sedan, den är snygg! Men nu går verkligen alla i dom! Fan va jag hatar det!
De Palma collegejackaDe Palma collegejacka
Den mörkablåa är min första och min absoluta favorit

Kommentarer
Postat av: REBECCA

ÖJ du har inte lust och sälja den röda? ;)

2012-04-02 @ 20:27:18
Postat av: rebecca

om du har lust och sälja nån, mejla mig!!!! är desperat, älska jackorna. hehe :)

2012-08-21 @ 20:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback