Fan!

Jag och Shakira har varit hos mormor idag. Jag och mormor sydde och fixade lite sen kom Melvin, Freja och moster Lena, de skulle baka lite.
Jag och Melvin lekte och jag tog bilder på honom och glömde därför kameran när det blev stressigt eftersom Anneli ringde mig. Jag skulle egentligen vara hemma i Trelleborg klockan halv fyra men tiden hade gått så snabbt så när hon ringde var den tjugo i fyra och jag fattade ingenting.
Hon var snäll och körde mig och Shakira hem sen åkte vi ute med rullskridskorna en runda, det var ett tag sen sist.

Jag skulle ju egentligen visat er allt som vi fick hem igår men bilden ligger ju på kameran :(

Jag bjuder på denna så länge, så kan det gå när man tvunget ska blåsa stora bubblor.
Jag har tuggumi i hela fejan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback