Velvet Revolver

"Den 1 april 2008 meddelade Velvet Revolver att sångaren Scott Weiland fått sparken, bland annat till följd av drogmissbruk. När denna bok går till tryck letar de återstående medlemmarna fortfarande efter ersättare till honom."
Scott Weiland och Slash
Nu är det klart att Velvet Revolvers nya frontman blir Lenny Kravitz.
Lenny Kravitz
Med tanke på att deras tidigare sammarbete har gått bra så är det kanske ingen jättestor överraskning, vem vet det kanske hade blivit Michael Jackson istället om han inte hade gått i graven-

Hoppas nu bara att Velvet Revolver håller måttet, jag älskar väldigt många låtar med Scott, och att det inte blir för mycket pop, som jag tycker att Lenny håller på med.

Favoriter med Velvet och Scot:
Velvet Revolver – Fall To Pieces
Velvet Revolver – Let It Roll
Velvet Revolver – The Last Fight

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

lenny är iaf en hottie! idag händer det inte alltför mycket, jag och min dude ska bara dega hela dagen tillsammans. det gillas (: vad hittar du på?

2010-02-06 @ 16:30:47
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: sofie

ja det hoppas jag =) den blir nog väldigt fin =)

2010-02-06 @ 18:49:11
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback