Allt

Te från Indiska, "Green Mango" och "Spring Flower Tea"Te från Indiska
Björn Axén Styling powder även kallad torrschampo.
Ibland kan mitt hår kännas skitigt redan dagen efter jag tvättat det. Denna sprayen ger håret lite volym och mattar samtidigt ut det så att det inte ser så skitigt och glansigt ut. Verkligen en toppenprodukt!
Björn Axén torrschampo
Trosor från Topshop och hårsnodd av återvunnet material från Indiska.
Trosor från topshop, batgirl och blommiga, och hårsnodd från indiska
Rogers nya klocka.
Rogers nya klocka
Allt jag beställde från Djurens rätt.
Allt jag beställde från Djurens rätt
Blommorna som tidigare stod på vardagsrumsbordet har jag tagit död på så jag lämnade in krukan på Splash så gjore hon denna fina uppsättning.
Blomma från Splash
Nya hemmabiot funkar självfallet inte så det åkte ner i lådan och tillbaka till Elgiganten så fort vi har tid.
Nya hemmabiot



Kommentarer
Postat av: bitterfittan

åh gott med te (:



jag har ju mest jobbat i trelle, men har även jobbat lite på några boende i malmö så ska försöka få mer jobb här tänkte jag



2010-07-31 @ 13:01:07
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback