Fjärde dagen i Paris

Då var det dags att gå upp till min favorit, Salvador Dalí . Herregud vilka backar det är upp dit.
Fint
Mina nya seglarballerina Köpte dessa skorna för att orka med dagen.
Espace Dalí
Jag verkligen älskar elefanten! I ett rum som man tyvärr inte fick fotografera så stod där en lite mindre variant som var så oerhört vacker. Två andra favoriter på museet var klockan som hänger på en galge och soffan/fotöljerna.
Salvador DalíSalvador DalíSalvador DalíEspace DalíEspace DalíEspace DalíEspace DalíEspace DalíEspace DalíEspace DalíEspace DalíEspace DalíEspace DalíEspace DalíEspace DalíEspace DalíEspace DalíHan är så tokig XD
Espace Dalí
Här kunde man sitta och lyssna på herren medans man såg på en film om honom.
Montmartre, området där museet ligger
Jag med värdlens utsiktutsikt från Montmartre
Något fint i Paris MontmartreGatumusikant
På vägen hem igen hittade vi denna fina kyrkogård
MontmartreKyrkogård
Middag
Abuergine lasagne till mig och entrecöte till Roger
Efterrätt
Cheesecake och cremé bruleeCheesecake och créme brülée

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback