I´ve got mail!

Visst är det härligt när man får överraskingsräkningar?

Idag skickade Visma collector till mig för en räkning på 100 kronor från år 2007 :S
En räkning som jag aldrig har sett röken av! Annars hade jag nog fan betalat den, jag menar 100 kronor!

Har jag fått en anmärking nu så tar ju livet slut igen, jag som fick fast jobb igår!

Det står att ärendet är på bevakning vilket innebär att jag kommer vara registrerad i deras datasystem tills full betalning sker.

Dessa nu 293 kronor blev betala så fort jag kom innanför dörren igen.

Jävla helvete!

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

allt är bra tack! men fy fan vad det är svettigt ute ja. hur är det själv bejb?



grattis till fast jobb (:

2010-06-24 @ 12:14:18
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback