I'm alive!

Jag har haft mycket att göra.
Kransen som jag gjorde till midsommar tog längre tid än jag trodde så jag hann inte lägga upp en bild.
Dagen efter hann jag inte heller blogga eftersom jag och Shakira åkte till Österlen för att vara med familjen. Mamma har hyrt ett hus i en vecka mittemellan hennes två favoritställe, Olof Viktors och Kabusa Konsthall.
Roger var bakfull så han stannade hemma.

Idag kom vi hem från Österlen eftersom jag och Roger skulle på visning av ett hus, ingen hit tyvärr.

Jag hinner tyvärr inte skriva så mycket mer nu heller eftersom jag ska åka till pappa snart.

Det e ju en väldans mycket snack om att MJ fortfarande lever, det har jag trott hela tiden! Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

härligt (:



jotack jag har haft det jävligt bra, men är riktigt sliten nu. inte lika bra. men men.



hmm jag tror faktiskt att MJ är död ;)

2010-06-28 @ 12:01:25
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback