Jag hatar naturens gång!

Kommer ni ihåg när jag skrev om en fiskmåsunge som jag matade?
Så här ser den ut som unge och fullvuxen.
.Liten och stor gråtrut
Jag tyckte om dom innan just för att dom är så stora och coola :)
Nu hatar jag dom!

Here's the story
I förra veckan när det var dags för min dagliga runda i parken så såg jag en sådan stor äcklig fiskmås stå och dra i en död kråka, den lila sorten. Ovanför dom flög en annan likadan kråka och skrek förtvivlat.

Idag såg jag när en sån äcklig försökte få tag på en duva! Fjädrarna flög omkring men duvan hann undan.

När jag och Roger var på väg hem såg jag den äckliga stå och äta på en fågel i parken.

Dom är äckliga! Kolla bara på ögonen, och det röda på näbben påminner bara om blod.
Gråtrut

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

haha fiskmåsar är mina värsta fiender. och hönor typ.



hur ska du fira midsommar babe? (:

2010-06-25 @ 00:51:20
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback