Mitt hjärta

Shakira mår toppen idag! Hon springer som förr och hon gnäller inte när hon ska resa sig. Det verkar som de nya smärtstillandet funkade bättre.

Men problemet är ju tyvärr inte löst för det. Roger ochg jag letar hus och under tiden kanske jag och Shakira ska bo i husvagn hos antingen pappa eller på någon camping, vi får se.

Sen är det ju också så att Shakira kommer att få ont igen, när vet man ju aldrig, och då är frågan om det finns något som kan hjälpa henne då men det verkar vara sista livlinan som vi går på nu.

Ska man avliva henne när hon mår bra? Jag vill inte avliva henne när hon mår dålig för då har hon inte ro i kroppen. Ska jag avliva henne så fort jag märker att det börjar göra ont eller ska jag än en gång hoppas att det löser sig.

Det är verkligen jättesvårt...

För övrigt så mår vi alla tre jättebra...

Bilderna får komma senare för vi ska till Svedala snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback