Shopping

Ïnnan vi åkte till Paris införskaffade jag mig ett par värmespolar från Babyliss, äntligen!
Babyliss värmespolar
Dessa tre ljusstakar köpte jag på Tegnérs i veckan. Kallar man den lilla för en ljusstake? :S
Röda ljusstakar och en guldig
Loppis
Två 50-tals inspirerade klänningar och en koftaEn röd hattlåda och två par skor50-tas glas och en 50-tals matvågBuffaloskor i leopard mönster
Ni får verkligen lov att mobba mig för Buffalo skorna men jag kunde inte låta bli när dom var i leopard, självklart ska jag inte använda dom utan dom ska bara pryda min garderob.
Underbara silverskedarSkedar fick jag av pappa och jag verkligen älskar dom!
Swedala outlet
Nya skorNya skorRoger köpte fyra par skor och en t-shirt till sig själv idag. Jag köpte en Wonderbra och fick ett par skor av Roger, de i mitten som är blå och vita.

Sakerna som jag köpte i Paris får ni vänta med att se till jag har skrivit alla inlägg om resan.


Kommentarer
Postat av: Nina

Super fina kläder, jag lyckas aldrig hitta något roligt på loppisar =)

2010-06-21 @ 09:30:24
URL: http://themis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback