Sjunde dagen Paris

Printemps - Ett köpcenter som har det mesta. De har tre olika byggnader, dam, herr och inredning. Dessa byggnader har flera våningar som har olika teman så som modernt, sportigt, skor osv.

Carrousel du Louvre
Ett lite mindre köpcenter som verkligen riktar sig till turister, här nere hittar du det mesta i souvenirväg.
Inne i Carrousel du Louvren
På första våningen finns en stor food court med restauranger från alla världens hörn.
MatKarl Lagerfeld Coca Cola lightJag köpte två stycken Karl Lagerfeld Coca-cola med mig hem.

Här har ni några av mina favoritaffärer inne på Carrousel du Louvre:
L'APPARTEMENT 
Denna butik har massor av roliga saker så som sudddigummin i form av sushi.
sushi suddigummi
Agatha
Här köpte jag en berlock till mitt Thomas Sabo-armband. Jag såg nu att det finns TS i Paris, till och med på flygplatsen som vi åkte till och från, tyvärr hittade jag inte det när jag var där.
Agathas eiffeltorn kostar 150 kronor och har kristaller medans Sabos kostar 198 och saknar stenar.
 Berlock från Agatha i form av eiffeltornet
Nödig? Besöket kostar en liten slant men är verkligen värt det! När man har gjort sina behov kommer städerskan direkt och torkar av handtag och toalett med desinfektionsmedel innan det är dags för nästa att gå in. De säljer även fina toalettsitsar bland annat i leopardmönster, toalettpapper i alla möjliga färger och annat fint till toaletten.


Kommentarer
Postat av: bitterfittan

jaa idag ska jag bara dega, men vi ska nog dra ut med familjevovven snart. behöver lite luft innan jag dör



hur har du det idag? (:

2010-06-28 @ 16:23:11
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: bitterfittan

fan va drygt. vet hur det är. har haft det så i flera år som vikarie, finns inget värre.



ska du resa något mer i sommar förresten? (:

2010-06-29 @ 13:22:48
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: bitterfittan

neej det blir bara en tripp till småland denna sommaren. trist för jag är så sjukt sugen på att resa (:

2010-06-29 @ 17:09:58
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: bitterfittan

jag är riktigt sugen på london nu i sommar (: har bara varit där en gång på hösten och en gång på vintern, så har aldrig kunnat njuta av parker och annat mys där



har du något drömresemål? (:

2010-06-30 @ 13:37:47
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback