Final i Melodifestivalen!

Ja då var det över! Jag får väl säga att det var det bästa program av alla, kan bero på att det är final!
Nu i efterhand får jag skriva det som sitter kvar i hjärnan på mig. Ej i rätt ordining tyvärr!

Darin - You're Out Of My Life
Jag trodde faktiskt på denna låten. Jag själv gillar inte den eftersom jag inte gillar Darin, det kan bero på att han dansar som en sköldpadda.

Pernilla Wahlgren - Jag vill om du vågar
Inget speciellt.

Andreas Johnson - We Can Work It Out
GÄSP!

Timoteij - Kom
Denna gången såg det iaf ut som dom spelade lite själv. Men fortfarande ingen hit, dock trodde jag att detta var sån skit som svenska folket skulle rösta på.

Anna Bergendahl - This Is My Life
Hon har fin röst men låten är inte helt klockren.

Peter Jöback - Hollow
Vackrast röst av dom alla har ju verkligen Peter men tyvärr inte mer än så.

Eric Saade - Manboy
Hoppas, hoppas, hopppas verkligen inte att han vinner! Det om något hade skämt ut Sverige som land! Jag skäms redan !

Jessica Andersson - I Did It For Love
GÄSP!

Ola - Unstoppable

Jag gillar verkligen inte Ola och hans hemmaskrivna koreografi men jag tror ändå på låten... lite.

Salem Al Fakir - Keep On Walking
Jag har aldrig gillat denna killen, och gör det fortfarande inte! Jag tror dock på låten men får titta bort om jag ska stå ut med honom. Det hoppandet gör mig galen!

Grattis till Anna Bergendahl, som tog hem segern! Ett mindre grattis till Sverige som även detta året inte har en chans i Eurovision Song Contest!

Showen i dag var som sagt den bästa av alla, 5 eller vad fan dom är.
Min fråga är, Varför använde vi inte Casablanca och Malenas version av La voix i ESC förra året?!
Sen borde det vara förbjudet att ha massa förinspelat skit! Sjung och spela på riktigt, det är min melodi.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men tycker det är bra gjort av dig att släppa taget om det och sälja det nu. får du sålt det så kan du ju skänka det till en djurfond =) så har du iaf gjort en god gärning.

2010-03-13 @ 22:41:27
URL: http://bettybooze.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

jag ville att lille salem skulle vinna, men icke! har kvällen varit bra snygging? (:

2010-03-14 @ 00:41:46
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Aliana - Gift 2-barns mamma! :)

Ahaaaa nu är jag med :)

2010-03-14 @ 10:17:47
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/
Postat av: Nina

Vad trevligt =) Själv hälsar jag på din ganska ofta också!

2010-03-14 @ 16:08:33
URL: http://themis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback