Sortera litt

Har man inget att göra så får man se till att göra något, eller?
Jag sorterade lite bilder och sist kom det ju en massa bilder på Shakira, nu är det min tur :)

Så här söt var jag när jag gick i gymnasiet
Flera år sen
Söta jagJag och katt
Sen gick det utför och jag började klä mig konstigt ;) även frisyren fick en drastisk förändring.
Jag på The Studio
Luggen blev lite längre och jag tatuerad mig lite :P
Jag Jagjag och BuickJag, Shakira, Jimmy och forden
Nu ser man knappt röken av någon lugg och jag gör lite som jag vill.
Jag
JagMitt långa hårJagJagJag och Shakira
Jag och RogerJagJagJag

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

du var sjukt söt då men du är en hottie nu ;)



ajdå trist med en tråkig måndag, samma för min del. ska försöka ta mig i kragen och städa lite, men pallar fan inte

2010-05-24 @ 14:43:47
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Sara

Tycker verkligen att du har hittat din egenstil, en väldigt bra blandning av pinup/designkläder-smycken/och Julia. ;)

2010-05-29 @ 10:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback