Lite bättre

Pappa ringde och bad om ursäkt för det han sa, det värmde!

Anledningen till de sista besöken hos veterinär har varit öronen och en liten allergi. Denna månadens kostnade för Shakira har landat på runt 7500 kronor och det är ofta bry med henne, där av att veterinären frågade.
De problemen som hon har nu med öronen och klådan håller vi på att lösa, artrosen kommer hon aldrig att blir frisk från. Dock har artrosen blivit bättre och Shakira har börjat få riktigt fina muskler på benen.

Det gäller bara att vara beredd på att vilken dag som helst kan det bli värre igen och då måste hon tyvärr få somna in, för hennes eget bästa. Just nu känner jag bara att alla andra små problem som dyker upp och går att lösa ska bli lösta. Jag tänker inte avliva henne bara för att hon kostar eller behöver mycket ompyssling.

Kommentarer
Postat av: Denise

Som den hundmänniska jag är så håller jag med dig helt och hållet. Så länge det är "små" saker som går att lösa så är det värt alla pengar i världen!!

2010-11-11 @ 08:13:33
URL: http://denssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback