Årets sista marknad

Prickskytte

Dagens vinster: vi fick sammanlagt 8 blommor i prickskyttet så jag och Freja bytte in dom mot vars en vovve. Bollen tog jag i mina favoiter, klorna.
Dodgeball och gosehund
Shakira fick:
Hundleksak med snöre och tennisbollar och tandborste för hund
Efter marknaden åkte vi hem ill pappa för att få lite tomater. Jag fick tomater, rödbetor, salladslök, persilja och detta med mig hem:
Gucci-fat Väska i påsmodell och scarf från YSL
Snacka om att jag hatar mig själv ännu mer för att Gucci-askfatet gick sönder nu när jag fick detta.

Freja, väskan är till dig om du vill ha den?

Kommentarer
Postat av: Freja

:O Vad e det för väska? :)

2010-09-19 @ 12:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback