Båstad

Vi var framme vid Båstad station klockan 16.
Båstad tågstation
Då fck vi reda på att det var samling klockan 18 så vi fick leka turister i två timmar.
Båstad strandBåsatd strand
Pepes bodega
Pepes bodega båstad
Tennisplanen i båstadBåstadFint hus i BåstadBåstad
Marianne och en annan skådespelerska
Jag och Johannes, jag har på mig kläderna som jag ska ha på mig under inspelningen.
Jag och Johannes Brost
Min scen var ju självklart den sista så jag fick underhålla mig i Icas personalrum under tiden de spelade in de andra scenerna, ibland gick jag även ut och kollade på när de filmade.
Det var jävligt skoj men också tröttsamt att vänta, klockan halv elva var det äntligen min tur!
Det tog ungefär en och en halv timme att få rätt på allt och jag kommer kanske synas en sekund i filmen.

Filmen kommer heta "After Eight" och är antagligen färdigklippt i vår men de väntar nog med att släppa den till hösten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback