Ledsen i ögat!

Jag mobilbloggade för väldigt många timmar sedan och såg nu att det inte hade publicerats.

Jag har inte kunnat tänka på något annat än stövlarna idag så när jag kom hem från jobb ringde jag Olséns för att höra om dom fanns i min storlek. Visst fanns det! Jag bestämde mig därför för att åka in och prova och antagligen köpa dom.
Under hela resan in till Malmö såg jag bara stövlarna och jag var långt borta i Burberrys gummistövelhimmel.

Väl framme så var det dags att prova, halvägs tar det stopp! Jag fick inte ner foten, den var på tok för smal!
Hon sa att dom precis hade fått in stöveln så det var inte många som hade provat den mer än hennes dotter som också tyckte att den var smal, antagligen ett fabriktionsfel. Min exakta stolek är 37,5 och detta var en 38, 39 hade dom ingen inne. Så jag fick prova en i storlek 40 bara för sakens skull. Trögt men det gick, värre var det sen att komma ur den. Jävla skit asså!

Så det var bara till att gå där ifrån med sorg i ögonen, jag trodde ju helt och fullt att jag skulle bli ägare till de snyggaste gummistövlarna i världen! Jag kände verkligen för att gråta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback