Semester del 2

Pappa och jag var på auktion i söndags, det var egentligen meningen att vi skulle hämta sakerna jag har i Rogers förråd men tro fan att jag glömmer nyckeln hemma!
Trelleborg gummifabrik trälådor och en koffert i plåthattlådor och en fin trähäst
En runda hemma hos pappa efter auktionen. Jag älskar att gå hemma hos honom och kolla, man hinner aldrig se allt på en gång så man blir lika förbryllad varje gång över alla vackra saker.
Behöver jag säga att jag har samlandet i blodet? ;)
Underbar högtalare från 50-taletMassor av prylar i ett av pappas skåpMin favorit, dam i fåtöljockså en favorit, fransk bulldoggsteiff marsvin
Glöm inte min nya blogg! http://missbehavin.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback