Hate it or love it

Nu tar jag en jävla risk genom att uttrycka mig! I dagens samhälle kan kan man fan bli dödad för sin åsikt men jag hoppas inte att ni tar det så långt. Smaken är som baken och jag säger bara vad jag tycker.

Min åsikt om tatueringar

Jag satt och kollade igenom lite grupper på Facebook som handlade om tatueringar och hittade en del fina men tyvärr mycket fler av motsatsen.
Så här tycker jag om:
  • Stjärnor/tribaler - Kom igen, tar det aldrig slut? Har man inte lite mer fantasi liksom.
  • Text - Det vackraste med tatueringar är ju deras färger, hur i helvete kan man då bara gå och tatuera in en plain simpel svart jävla text?! En bild säger så mycket mer än tusen ord.

VS.



Som sagt är det min åsikt och jag förstår om ni blir lite småtosiga på mig.

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

jag HATAR tribals och stjärnor. typ hela trelleborg har det hehe

2011-01-11 @ 14:47:11
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback