Nu är hon arg!

Fram till idag har jag bara varit oerhört glad över snön men när man förlorar arbetsinkomst på grund av skiten har det fan gått för långt!



I förrgår åkte jag hem från jobbet tidigare eftersom jag inte mådde bra, igår mådde jag bara sämre. När chefen ringde och frågade om jag kunde jobba idag så sa jag att det ska gå bra eftersom det ändå bara var 5 timmar.
Upp idag, ringer till skånetrafiken klockan 09.07 för att se när nästa buss går. 09.44, okej men då kan jag gå hem igen och fixa håret, sagt och gjort och upp till bussen igen. När jag har stått där några minuter ringer jag till Skånetrafiken igen för att kolla ytterligare förseningar, nu ska den helt plötsligt gå klockan 10.44! Snabbt som fan beger jag mig till en hållplats som ligger tio minuter bort. 09.53 skulle den gå. Väntar och väntar. Ringer till Skånetrafiken igen och då får jag höra att nästa buss går imorgon, fredag, klockan 05.05. Jo, men jag tror att jag väntar... INTE!
Ringde chefen och gick hem arg som aldrig för, det var fan längesen jag va så här arg!

Kunde jag inte bara insett igår att jag egentligen var för sjuk för att jobba så att dom hade kunnat sätta in någon annan redan igår. Nu får dom det stressigt och jävligt tack vare mig, fy för mig!


Jag hade planerat hela min dag så jävla bra idag och skulle handla mat efter jobbet, tji fick jag och idag får jag äta vad som kan hittas i köket, inte mycket kan jag lova er.

GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback