Roliga mamma

På Distortion i fredags tog en kille ett foto på mig eller ja det blev flera stycken, han var nämligen lika petig som jag. De flesta som tar ett foto på en brukar nöja sig med det första men han gick verkligen in för det. Fotot som han gillade blev dock jag inte nöjd med :(
Mammas kommentar när hon såg den: "Är du verkligen så smal eller är det fejk?"
Hon fick se den direkt på kameran så det var lite roligt att hon frågade, hon förstår nog inte riktigt det här med photoshop.
Den fula bilden:

ser ut som en sån jävla bodybuilder pose XD

Hot? Verkligen not!

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

jag tycker ju att du är het kvinna!



amen, när vi drar ut så ska vi hitta en porrig karl till dig hehe

2011-01-03 @ 00:15:50
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback